مهاجرت به آمریکا و کانادا

راهتمای شما در امر مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت به آمریکا و کانادا

راهتمای شما در امر مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت برای بدست آوردن زندگی ایده آل، همواره بخش جدایی ناپذیری از آرزوهای بشری بوده است. ما در ایم وبلاگ اطلاعات مفیدی درباره کلیه امور مربوط به مهاجرت...خصوصا مهاجرت به کشورهایی همچون آمریکا و کانادا را در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین تعدادی از سایت های قوی و فعال در این امر را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ۰
  • ۰

منابع آیلتس فراوانی وجود دارد اما اینکه کدام یک از منابع آیلتس به درد ما می خورند کمی کار دشواری است. چرا که باید تک تک آنها را مطالعه کنیم و تشخص دهیم که آیا برای ما مفید هستند یا نه.



1.کتاب راهنمای کمبریج برای آیلتس  با نام دقیق The official Cambridge Guide to IELTS  منبع اصلی آیلتس است. کتاب The official Cambridge Guide to IELTS کاملترین و بهترین منابع آیلتس است که باید حتما مطالعه شود.

آیلتس برای مهاجرت

2.کتاب‌های Mindset For IELTS از انتشارات کمبریج سری کتاب‌های Mindset از طراح آزمون آیلتس، انتشارات کمبریج. این کتاب دارای ۴ سطح از مقدماتی تا پیشرفته است( foundation level, level 1, level 2, level 3) که داوطلبان را برای هر چهار مهارت به طور کامل آماده می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این کتاب، ترکیبی از متریال‌ آموزشی داخل کتاب و آنلاین است. این مجموعه به خصوص برای افرادی که قصد دارند خود را برای آیلتس آکادمیک آماده کنند، طراحی شده است.

3. Complete IELTS  این مجموعه، شاید یکی از بهترین و کامل‌ترین مجموعه‌های موجود در بازار است که جهت آمادگی برای آزمون آیلتس جزء منابع آیلتس معرفی شده است. این مجموعه بر اساس بند اسکوری که افراد به دنبال کسب آن‌ها در آیلتس هستند (Bands 4-5, Bands 5-6.5, Bands 6.5-7.5)، تنظیم و آماده شده است. این مجموعه داوطلبان را به طور کامل برای تمام بخش‌های آزمون آیلتس آماده می‌کنند به همراه ارائه اطلاعات دقیق و معرفی استراتژی‌ها و نکته‌های مفید برای انواع مختلف سؤالات.

 4. New insight into IELTS

کتاب New insight into IELTS می تواند به عنوان منابع زود بازده آیلتس حساب شود. به دلیل اینکه کتاب شامل ۴ بخش است که در قالب چهار درس کلی و زیر مجموعه های ان شما را نه تنها با آیلتس آشنا میکند بلکه نکات بسیار مفیدی را در ستون های کناری کتاب به رنگ آبی به شما گوش زد می کند.

کسب نمره بالا در آزمون آیلتس

هر درس شامل ۳ بخش می شود که بخش اول مسئله ای در آیلتس را بیان می کندپ. در بخش دوم استراتژی و تکنیک به شما می آموزد و در بخش نهایی تمرین هایی را آماده می کند تا از آنچه فرا گرفته اید استفاده کنید.

5. Cambridge Objective IELTS

این مورد از منابع آیلتس دو سطح دارد:

Intermediate

Advanced

اگر می خواهید نمره بالای ۷ بگیرید در آیلتس و سطح زبانی خوبی دارید توصیه من خواندن سطح advanced این کتاب هست.

کتاب Objective IELTS هر کدام شامل ۲۰ درس می شود که حول محور موضوعی خواص نگاشته شده و در غالب این موضوعات به آموزش و تمرین کردن هر مهارت آیلتس میپردازد مضافاً گرامر و لغت نیز به شما می آموزد.

مطلب کامل را در اینجا بخوانید

منبع : ایرانلتس

  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • محمد قنوعی

IELTS

آزمون آیلتس

منابع آیلتس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی